Zepelin Tour
Prima paginaInformatii UtileIntrebari FrecventeImpresiiContractEchipaContact
Sa facem plaja la Barcelona!

Sa facem plaja la Barcelona!

City Break Barcelona (click pt oferta completa)
 

de la 319 euro/persoana - transport avion cu taxe de aeroport incluse
Cand am fost la Verona si Julieta nu era acasa

Cand am fost la Verona si Julieta nu era acasa

Si am stat sub balconul Julietei si am baut un pahar cu vin rosu si am asteptat-o. Data viitoare vin cu Julieta mea de acasa!
 
Am vazut ce n-aveam voie in Roma cu 189 euro

Am vazut ce n-aveam voie in Roma cu 189 euro

 CITY BREAK ROMA de 1 decembrie 2015 (click pt oferta completa)
 
Perioada propusa: 28 noiembrie - 1 decembrie 2015 (3 nopti).
Oferta valabila si pentru alte perioade la cerere. 


Zbor direct Ryan Air
cu orarul: 
Bucuresti Otopeni - Roma Ciampino, 10:00 - 11:05
Roma
Ciampino - Bucuresti Otopeni, 06:30 - 09:35

Oferta valabila si pentru alte perioade, la cerere, in functie de disponibilitate.


de la 189 euro / perosoana

Ofeta Speciala Thailanda, octombrie 2017

Ofeta Speciala Thailanda, octombrie 2017

Vedem si Lisabona?

Vedem si Lisabona?

Ce frumoasa este primavara in Lisabona! Am stat 6 zile pline si am savurat fiecare moment...si ca turistul in vacanta m-am pozat si cu Podul Vasco da Gama - cel mai lung pod din Europa!
Cand am degustat bere la Praga!

Cand am degustat bere la Praga!

Draga mea iubita,

Am fugit un weekend cu baietii la Praga sa degustam berea traditionala. Sa nu te superi caci am gasit o oferta ieftina in ianuarie pentru shopping la Milano.

Al tau iubit vesel.



Cand iubitul meu mi-a daruit Carnavalul din Venetia!

Cand iubitul meu mi-a daruit Carnavalul din Venetia!

A fost cel mai spactaculos cadou de ziua indragostitilor! Eu marchiza si el conte la plimbare cu gondola. Meraviglioso!
Paris Zepelin Tour

Paris

img07

Londra

img07

Amsterdam

img07

Egipt

img08

Barcelona

img09

Berlin

img10

Lisabona

img11

Milano

img12

Roma

img13

Malta

img14

Maroc

img15

Atena

img16

Larnaca

Da-ne un like pe Facebook
si o sa vezi primul cele mai noi oferte

ZepelinTour


Sunt deja fan Zepelin Tour pe Facebook

Oferte
Transport
Sfaturi de calatorie
Curs valutar
EURO4.5514 RON
USD4.1912 RON
Home » Contract cu turistul

_________________________________________
! Inainte de a efectua plata pentru o rezervare, veti primi, pe email sau fax, contractul dvs. de calatorie.  Va recomandam sa il cititi cu atentie,  pentru a cunoaste toate detaliile despre calatoria dvs.

O atentie deosebita trebuie sa acordati:

-  descrierii pachetului de servcii oferite (punctul I, Obiectul contractului)
- conditiilor de modificare si anulare (punctul V - Renuntari, penalizari, despagubiri).

Acestea vor fi evidentiate in text si vor fi trecute si in emailul de confirmare a rezervarii.

Mai jos gasiti un model general al contractului cadru de comercilizare a pachetelor de servicii turistice. Modelul este cel recomandat si aprobat de Ministerul Turismului si ANAT.

Daca aveti indoieli in legatura cu valabilitatea unui contract, va rugam cititi "Cum ma asigur ca rezervarea mea este valida?"
_________________________________________

CONTRACT-CADRU
de comercializare a pachetelor de servicii turistice
Nr. .......... din ...........



Partile contractante

S.C. ZEPELIN TOUR SRL, cu sediul in Bucuresti, Sos. Mihai Bravu nr. 294, bl 6, sc C, ap 94, sector 3, cod unic de inregistrare RO 25773656, titulara a Licentei de turism nr. 5505 (agentie turoperatoare) , pentru Agentia de Turism ZEPELIN TOUR cu punctul de lucru in Bucuresti, sector 5,  Str. Grigore Taranu nr 9, etaj 1 reprezentata prin Andreea Elena Damian in calitate de administrator, denumita in continuare Agentia,

si turistul/reprezentantul turistului,

domnul/doamna ............................. domiciliat/domiciliata in ...........……….…………..., mobil............……….., posesor/posesoare al/al cartii de identitate seria ....… nr. ...........…..., eliberat/eliberata de ..............…. la data de ...........……......., au convenit la incheierea prezentului contract.

I.  Obiectul contractului il constituie vanzarea de catre Agentie a pachetului de servicii turistice inscrise mai jos:

Destinatia: .................................................................................
Perioada: ...................................................................................
Pachet Servicii: .........................................................................
       Cazare: ................................................................................
       Masa: ...................................................................................
       Transport: ............................................................................
       Transfer: ..............................................................................
       Excursii: ...............................................................................
Nr. Persoane: ............................................................................
Alte solicitari: .............................................................................

II. Tariful
Tariful contractului este ……………………... si cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agentiei si T.V.A. Plata se face astfel:
      avans:
      plata integrala:

Plata se face in euro sau in lei; pentru plata in lei se foloseste cursul BNR +2% (comision de risc valutar).

III. Drepturile si obligatiile Agentiei
1. In cazul in care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze turistul inainte de data plecarii.

2. Agentia poate sa modifice tariful contractului, in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, ale redeventelor si ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi si ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat. Acesta nu este un motiv pentru rezilierea contractului.

 3. In cazul in care o rezervare la hotel nu poate fi onorata, din conditii independente de Agentie, Agentia va asigura o alternativa turistului – obligatioriu un hotel de aceeasi categorie sau categorie superioara, si in aceeasi locatie. Atat agentia cat si turistul vor lucra pentru rezolvarea pe cale amiabila a oricarei situatii neprevazute ce poate aparea.

4. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:

a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului;
b) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificari de orar sau de itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport etc.).

5. Agentia are obligatia sa furnizeze in scris turistului, in termen de 3-7 zile inainte de data plecarii, urmatoarele informatii:

a) orarele, locurile escalelor si legaturile;
b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, in lipsa acesteia, un numar de apel de urgenta care sa ii permita contractarea organizatorului si/sau a detailistului;
c) pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.

IV. Drepturile si obligatiile turistului
1. In cazul in care turistul nu poate sa participe la calatoria turistica, acesta are obligatia de a informa Agentia pentru aputea face demersurile necesare returnarii sumei achitate. Daca conditiile de modificare/ anulare impuse de parteneri permit, agentia va returna suma achitata (mai putin 15 eur/pers/sejur - taxa de procesare a rezervarii).

2. Turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor impuse de unitatea de cazare (ora de check in/ check out)

3. In cazul in care tarifele stabilite in contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, avand dreptul la rambursarea de catre Agentie a sumelor platite.

4.1. Turistul este obligat sa comunice Agentiei, in termen de 1-5 zile calendaristice de la primirea instiintarii prevazute la cap. III pct. 1, hotararea sa de a opta pentru:

a) rezilierea contractului fara plata penalitatilor; sau
b) acceptarea noilor conditii ale contractului.

4.2. In cazul in care turistul reziliaza contractul sau Agentia anuleaza calatoria turistica inaintea datei de plecare, turistul are dreptul:
a) sa accepte la acelasi tarif un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;
b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de tarif;
c) sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea contractului.

4.3. In toate cazurile mentionate turistul are dreptul sa solicite Agentiei si o despagubire pentru neindeplinirea prevederilor contractului initial, cu exceptia cazurilor in care:

a) anularea s-a facut datorita nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in contract, iar Agentia a informat in scris turistul cu cel putin 15 zile calendaristice premergatoare datei plecarii;
b) anularea s-a datorat unui caz de forta majora (circumstante imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse);
c) anularea s-a facut din vina turistului.

5. Turistul are dreptul sa rezilieze in orice moment, in tot alitate sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea ii este imputabila, este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia.

Daca turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv, si incheierea unui nou contract.

6. Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.

7. Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament), in vederea acordarii serviciilor turistice.

V. Renuntari, penalizari, despagubiri
1. In cazul in care turistul renunta din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza:
 (conditiile de modificare si anulare difera de la un pachet la altul; aceste avor fi comunciate la rezervare si inscrise in contract)

2. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.

4. In cazul in care turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai intoarca in Romania si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.

5. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera.

6. Turistul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice

7. Agentia va acorda despagubiri in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract.

VI. Reclamatii
1. In cazul in care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atat Agentiei, cat si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).

2. Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca, in termen de 15 zile calendaristice, sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin.

VII. Asigurari
Turistul este asigurat pentru rambursarea sumelor achitate de el in cazul insolvabilitatii sau falimentului Agentiei la Societatea de Asigurare OMNIASIG, polita de asigurare I26972   valabila pana pe 09.11.2016.

Facultativ, turistul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenta care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidente, de boala sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.

VIII. Dispozitii finale
1. Prezentul contract a fost incheiat in doua exemplare, cate unul pentru fiecare parte.

2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face in conformitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, cu modificarile ulterioare.

3. Contractul poate fi prezentat si sub forma unui catalog, pliant sau alt inscris, daca turistul este informat despre aceasta si daca documentul contine informatiile prevazute de art. 10 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 107/1999, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, cu modificarile ulterioare.



Agentia,                                                                Turist,

ZEPELIN TOUR                                                   Nume  ............................………

Andreea Elena Damian                                     Semnatura .....................……... 
Agenția de Turism
ZEPELIN TOUR

Călătorie de poveste!
 
0770 624 781 Laurențiu

  0722 693 469 Corina
  0747 011 553 Andreea
  0724 501 727 Estera

  031 428 30 66 Fix


CONTACT@ZEPELINTOUR.RO
Licenta Nr:  5505

Str. Dr. Grigore Țăranu nr. 9
București - sector 5
Cotroceni, 5 min. metrou Eroilor

Program agentie:
Luni - Vineri 10.00 - 18.30

Oferta Last Minute
DISNEYLAND PARIS Martie 2017 289 euro
LEGOLAND Mai 2017 319 euro
City Break Zaragoza, Martie 2017 269 euro
OFERTA DUBAI Plecare 29 Aprilie 565 euro
vezi oferte
Oferta zilei
STOCKHOLM
7-10 Iulie 2017
de la 219 EUR/PERS
ZBOR CU TAXE INCLUSE

Vezi detalii
Newsletter