Zepelin Tour
Prima paginaInformatii UtileIntrebari FrecventeImpresiiContractEchipaContact
Sa facem plaja la Barcelona!

Sa facem plaja la Barcelona!

City Break Barcelona (click pt oferta completa)
 

de la 319 euro/persoana - transport avion cu taxe de aeroport incluse
Cand am fost la Verona si Julieta nu era acasa

Cand am fost la Verona si Julieta nu era acasa

Si am stat sub balconul Julietei si am baut un pahar cu vin rosu si am asteptat-o. Data viitoare vin cu Julieta mea de acasa!
 
Am vazut ce n-aveam voie in Roma cu 189 euro

Am vazut ce n-aveam voie in Roma cu 189 euro

 CITY BREAK ROMA de 1 decembrie 2015 (click pt oferta completa)
 
Perioada propusa: 28 noiembrie - 1 decembrie 2015 (3 nopti).
Oferta valabila si pentru alte perioade la cerere. 


Zbor direct Ryan Air
cu orarul: 
Bucuresti Otopeni - Roma Ciampino, 10:00 - 11:05
Roma
Ciampino - Bucuresti Otopeni, 06:30 - 09:35

Oferta valabila si pentru alte perioade, la cerere, in functie de disponibilitate.


de la 189 euro / perosoana

Vedem si Lisabona?

Vedem si Lisabona?

Ce frumoasa este primavara in Lisabona! Am stat 6 zile pline si am savurat fiecare moment...si ca turistul in vacanta m-am pozat si cu Podul Vasco da Gama - cel mai lung pod din Europa!
Cand am degustat bere la Praga!

Cand am degustat bere la Praga!

Draga mea iubita,

Am fugit un weekend cu baietii la Praga sa degustam berea traditionala. Sa nu te superi caci am gasit o oferta ieftina in ianuarie pentru shopping la Milano.

Al tau iubit vesel.



Cand iubitul meu mi-a daruit Carnavalul din Venetia!

Cand iubitul meu mi-a daruit Carnavalul din Venetia!

A fost cel mai spactaculos cadou de ziua indragostitilor! Eu marchiza si el conte la plimbare cu gondola. Meraviglioso!
Paris Zepelin Tour

Paris

img07

Londra

img07

Amsterdam

img07

Egipt

img08

Barcelona

img09

Berlin

img10

Lisabona

img11

Milano

img12

Roma

img13

Malta

img14

Maroc

img15

Atena

img16

Larnaca

Da-ne un like pe Facebook
si o sa vezi primul cele mai noi oferte

ZepelinTour


Sunt deja fan Zepelin Tour pe Facebook

Oferte
Transport
Sfaturi de calatorie
Curs valutar
EURO4.5194 RON
USD4.2442 RON
Home » Informatii utile

31-10-2013   Conditii generale de rezervare / vanzare bilete de avion

CONDITII GENERALE DE REZERVARE – VANZARE A BILETELOR DE AVION DE CATRE AGENTIA ZEPELIN TOUR Societatea Comerciala SC ZEPELIN TOUR SRL este o AGENTIE DE TURISM care are in obiectul de activitate rezervari – vanzari de bilete de avion pentru zboruri interne si internationale, direct sau prin intermediari. In vederea indeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul sau [...]
CONDITII GENERALE DE REZERVARE – VANZARE A BILETELOR DE AVION DE CATRE AGENTIA ZEPELIN TOUR Societatea Comerciala SC ZEPELIN TOUR SRL este o AGENTIE DE TURISM care are in obiectul de activitate rezervari – vanzari de bilete de avion pentru zboruri interne si internationale, direct sau prin intermediari. In vederea indeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul sau de activitate, societatea este autorizata de catre companiile aeriene care efectueaza zborurile; ea actioneaza numai ca intermediar al acestor companii si se supune regulilor si restrictiilor comerciale impuse de catre companiile aeriene, in calitate de prestatori directi. In continuare, vom denumi pe scurt : Societatea Comerciala SC ZEPELIN TOUR SRL SRL – AGENTIA Compania aeriana – COMPANIA Clientul care rezerva si/sau cumpara biletul de avion – PASAGERUL Documentul in baza caruia se efectueaza zborul - BILETUL DE AVION Rezervarea – vanzarea biletelor de avion se face in urmatoarele conditii : I.   REZERVARI DE LOCURI 1.1. Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.  1.2. Rezervarile sunt gratuite si se fac  inaintea datei de plecare. 1.3. O data cu efectuarea rezervarii, pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului (valabil la data rezervarii), precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari. 1.4. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei ), independenti de vointa agentiei. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pina in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare. II.  EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA 2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pana la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului, respectiv sa comande emiterea biletului, pentru a intra in posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricand de companie, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi insa, facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare a rezervarii. 2.2. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale. 2.3. Pasagerul poate plati biletul de avion in RON (Lei), EUR, la cursul de schimb utilizat de BNR in zua respectiva, la care se adauga un comision de risc valutar de 2%. III. PRETURILE  BILETELOR DE AVION 3.1. Preturile biletelor de avion comercializate prin agentie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv. Acelasi zbor, cu aceeasi companie, in aceleasi conditii de calatorie, poate genera preturi diferite.Data fiind multitudinea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea, informatiile referitoare la reguli, care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris. 3.2. Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Preturile de vanzare decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie, singura in masura sa conteste modul de inscriere al unui pret pe un anumit bilet de avion. 3.3. Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este  inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie (factura fiscala). 3.4. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. – BSP Romania – in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP – Romania, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul. 3.5. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, o data ce a intrat in posesia biletului de avion. 3.6. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport. Exista insa situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare. IV. CONDITII DE ANULARE SI MODIFICARE In cazul  anularii  biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare sau independent de dorinta pasagerilor, taxa de serviciu perceputa de Agentie in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se ramburseaza V.  BILETUL DE AVION 5.1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis. 5.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri. 5.3. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii. VI.   DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR 6.1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra  conditiilor aplicabile biletului de avion vandut. 6.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a conditiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat. 6.3. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o data cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei. 6.4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 min inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare iar in cazuri speciale, conform informatiilor oferite de agentie. 6.5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :-pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare(1 ora si 30 min inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)-pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie, etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria.-Alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita. 6.6. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex – pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale. 6.7. Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului si a taxelor de aeroport aferente.Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului. 6.8. Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte. De regula, se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului initial iar daca compania permite conditii mai avantajoase, agentia va aplica aceste conditii in favoarea pasagerului. 6.9. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale. 6.10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane. 6.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului. 6.12. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul. 6.13. Pasagerul are obligatia sa se asigure ca detine toate actele legale necesare pentru a efectua calatoria (printre care dar nu numai: pasaport, viza, imputernicire, adeverinta de sanatate, procura notariala), agentia neavand nici o raspundere in fata pasagerului daca i se refuza imbarcarea sau intrarea in tara de destinatie din acest motiv. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei. 6.14. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion. 6.15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei. 6.16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau ramanerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion  a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert. 6.17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat, pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare, cu acordul companiei aeriene pentru care s-a emis biletul. VII.  RECLAMATII 7.1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris, in termen de max 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat. 7.2. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare. 7.3. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data va fi aceea data de compania aeriana, in calitate de proprietara a biletului. Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie. In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene  care a efectuat zborul. 7.4. Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri. 7.5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.  VIII. DISPOZITII FINALE 8.1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA, in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI. 8.2. Afisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare. 8.3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.

18-12-2009   Nu stiti ce inseamna exact camera twin sau studio? Va explicam...

Camerele sunt definite, de obicei, de tipul si numarul de paturi pe care il detin. Fiecare hotel isi defineste insa propriile tipuri de camere asa ca, pentru a fi siguri ca primiti tipul de camera dorit, va rugam sa cititi cu atentie descrierea oferita de hotel pe situl propriu.
 
Camera single: camera p[...]
Camerele sunt definite, de obicei, de tipul si numarul de paturi pe care il detin. Fiecare hotel isi defineste insa propriile tipuri de camere asa ca, pentru a fi siguri ca primiti tipul de camera dorit, va rugam sa cititi cu atentie descrierea oferita de hotel pe situl propriu.
 
Camera single: camera pentru 1 persoana, cu 1 pat. In unele hoteluri, exista si camere duble in regim single, adica o camera in care exista pat dublu (sau 2 paturi unite), dar este folosita de o singura persoana.

Camera dubla: camera pentru 2 persoane, cu 2 paturi (unite sau separate);

Camera twin:
camera pentru 2 persoane, cu 2 paturi separate;
Camerele twin sau duble mai spatioase, permit cazarea si pentru a treia sau a patra persoana, pe canepea, fotoliu extensibil sau pat pliant.

Camera tripla: camera  pentru 3 persoane, cu 3 paturi separate (sau 1 pat dublu si 1 pat separat), o singura baie. Unele hoteluri ofera camera dubla cu pat suplimentar in loc de camera tripla.

Camera quad (quadrupla):
camera  pentru 4 persoane cu 2-3-4 paturi, o singura baie. Poate fi si cu 2 paturi standard si cu 2 paturi suprapuse.

Junior suite:
camera pentru 2-4 persoane, formata dintr-o zona pentru dormit si living. Pot fi cazate 2 persoane in pat standard, si, in fuctie de hotel, 1-2 persoane in living (de obicei copii). Este o singura incapere, nu sunt 2 camere separate. Unele au si o chicineta.

Apartamente: apartamentele au, de obicei, unul sau mai multe dormitoare (separate), plus spatiu comun (living) si bucatarie (sau chicineta). In functie de categoria hotelului, de obicei, va exista un grup sanitar pentru fiecare două locuri (5 stele, ) sau un grup sanitar la 4 locuri (3-4 stele).

Camere intreconectate:
sunt 2 camere duble standard, care comunica printr-o usa interioara.

Camere de familie:
nu exista un tip anume, in functie de hotel, vi se poate oferi un apartament, junior suite, o camera quadrupla sau 2 camere interconectate.

Mezonete: sunt camere care se intind 2 etaje, cu o scara interioara. De obicei la etaj se afla dormitorul, iar jos un living cu canapea, eventual si o chicineta.

Suprafata si dotarile acestor camere difera de la tara la tara si de la hotel la hotel. In prezentarea unitatilor de cazare, veti gasi intotdeauna clasificarea pe stele a hotelurilor atribuita oficial de autoritatile locale. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.

18-12-2009   Nu stiti ce inseamna exact demipensiune sau all inclusive? Va explicam...

MIC DEJUN:
Ca regula generala, micul dejun este mai putin bogat si diversificat in regiunile mai calde ale Europei, in general in tarile de la Mediterana, in timp ce, in zonele mai nordice si racoroase ale Europei veti intalni un mic dejun foarte bogat, cu toate tipurile de mancare incluse. Cateva reguli generale pu[...]
MIC DEJUN:
Ca regula generala, micul dejun este mai putin bogat si diversificat in regiunile mai calde ale Europei, in general in tarile de la Mediterana, in timp ce, in zonele mai nordice si racoroase ale Europei veti intalni un mic dejun foarte bogat, cu toate tipurile de mancare incluse. Cateva reguli generale puteti gasi mai jos, dar, singura regula sigura este ca, micul dejun difera de la hotel la hotel si de la tara la tara.

Mic dejun continental: este un tip de mic dejun usor, bazat pe bucataria mediteraneana. Scopul lui este sa tina de foame numai pana la pranz. Contine de obicei un suc,  o bautura calda (cafea, cappucino, latte, ceai), produse dulci de patiserie (croissant, briose) unt si gem. Unele restaurante ofera si gustari reci, precum sunca, salam, iaurt si cereale. In unele tari din Europa, de ex in Olanda sau in tarile din Peninsula Scandinava, veti avea la micul dejun continental si fructe, branzeturi si, eventual, oua fierte.

Mic dejun complet/ englezesc:
este un tip de mic dejun complet, pentru cei care considera micul dejun cea mai importanta masa a zilei. Contine suc, o bautura calda (cafea, cappucino, latte, ceai), mai multe tipuri de cereale si lapte, oua (prajite, fierte, omleta), peste, gustari reci (sunca, salam, branzeturi), gustari calde (carnati), unt, unt de arahide, gem si marmelada, paine, produse de patiserie.
Mic dejun american: este de asemenea un mic dejun complet, foarte asemanator cu cel englezesc. Poate contine unele produse in plus (clatite) sau poate sa nu contina unele produse (peste).

Mic dejun bufet: majoritatea hotelurilor, mai ales cele mari, ofera acest tip de mic dejun. In functie de zona in care va aflati, veti avea la bufet mic dejun englezesc sau continental, sau, cel mai frecvent, o combinatei intre cele doua.

DEMIPENSIUNE
Tip de masa oferit de hotel, ce include mic dejun si masa de seara. Pentru masa de seara, de obicei, nu sunt incluse bauturile. De obicei este bufet, dar, in fuctie de categoria hotelului, locatie si sezon poate fi si cu meniu fix.

PENSIUNE COMPLETA
Tip de masa oferit de hotel, ce include cele trei mese principale ale zilei (mic dejun, pranzi si cina), dar nu include bauturile sau gustarile intre mese. De obicei este bufet, dar, in fuctie de categoria hotelului, locatie si sezon poate fi si cu meniu fix.

ALL INCLUSIVE
Tip de masa oferit in general in statiunile de litoral. Include de obicei servcii de masa si distractie in intervalul 07.00-23.00, dupa ora 23.00 serviciile fiind contra cost.

Include, pe langa cele 3 mese principale ale zilei, si gustari intre mese, racoritoare si bauturi alcoolice de productie locala si numeroase servicii (de obicei: acces la sala de fitness, acces la piscina interioara si exterioara, sezlong si umbrela la piscina, biliard, darts, volei, baschet, miniclub pentru copii).
Servicii contra cost: bauturi importate, restaurantele a la carte, serviciile din zona de SPA care necesita personal angajat (masaj, epilare, hammam), telefoane si faxuri, mini bar, toate sporturile cu combustibil, scufundari, banana, coafor, solar, jacuzzi.
In fuctie de hotel, serviciile cu plata difera.

ULTRA ALL INCLUSIVE
Ofera, in plus fata de ALL INCLUSIVE servcii de masa si distractie  24/24 si bauturi de import. Pentru ULTRA ALL INCLUSIVE veti avea si mai multe servicii incluse fata de ALL INCLUSIVE, dar aceasta difera de la hotel al hotel.

04-12-2009   Calatoria cu copii - ce documente sunt necesare?


Cateva reguli de aur....


! Copiilor sub 14 ani li se permite iesirea din tara numai daca detin pasaport valabil sau sunt inscrisi in pasaportul parintilor. Copiii nu pot parasi tara in baza certificatului de nastere.

! Minorilor li se permite iesirea din tara numai daca sunt insotiti d[...]

Cateva reguli de aur....


! Copiilor sub 14 ani li se permite iesirea din tara numai daca detin pasaport valabil sau sunt inscrisi in pasaportul parintilor. Copiii nu pot parasi tara in baza certificatului de nastere.

! Minorilor li se permite iesirea din tara numai daca sunt insotiti de o persoana fizica majora.

!  Minorii care nu sunt insotiti de ambii parinti trebuie sa detina inscrisuri autentificate conform legii din care sa rezulte acordul ambilor parinti sau al persoanelor responsabile de cresterea, supravegherea si ingrijirea lor.

Pentru mai multe informatii despre conditiile de calatorie in strainatate ale copiilor minori, recomandam consultarea informatiilor oferite de Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Române (www.politiadefrontiera.ro).

03-12-2009   Calatoresti cu masina? Alege ruta cea mai potrivita pentru tine!

Daca calatoresti cu masina, este bine sa ai un prieten aproape! Ai folosit pana acum viamichelin.com?

Viamichelin.com este o filiala a grupului Michelin care dezvolta produse si servicii menite sa ii ajute pe utilizatorii din Europa sa isi planifice calatoriile. Site-ul se bazeaza pe experienta de peste un secol a biencunosc[...]
Daca calatoresti cu masina, este bine sa ai un prieten aproape! Ai folosit pana acum viamichelin.com?

Viamichelin.com este o filiala a grupului Michelin care dezvolta produse si servicii menite sa ii ajute pe utilizatorii din Europa sa isi planifice calatoriile. Site-ul se bazeaza pe experienta de peste un secol a biencunoscutului grup si propune o oferta completa de servcii - cartografiere, trasee, hoteluri, restaurante, informatii din trafic, turism etc.

Ai decis sa mergi cu masina in vacanta ta de schi? Afla ce distanta ai de parcurs, cat timp va dura calatoria, ce taxe trebuie sa platesti si cand este recomandat sa te opresti. Printeaza-ti itinerariul, si pleaca la drum. Calatorie de poveste!
 
Agenția de Turism
ZEPELIN TOUR

Călătorie de poveste!
 
0770 624 781 Laurențiu

  0722 693 469 Corina
  0747 011 553 Andreea
  0724 501 727 Estera

  031 428 30 66 Fix


CONTACT@ZEPELINTOUR.RO
Licenta Nr:  5505

Str. Dr. Grigore Țăranu nr. 9
București - sector 5
Cotroceni, 5 min. metrou Eroilor

Oferta Last Minute
DISNEYLAND PARIS Martie 2017 289 euro
LEGOLAND Mai 2017 319 euro
CITY BREAK ATENA 119 euro
OFERTA DUBAI Plecare 25 Februarie 930 euro
vezi oferte
Oferta zilei
1 iunie CRETA
sejur 7 nopti
zbor cu taxe incluse
295 EUR/pers

Vezi detalii
Newsletter