| 1.Protectia datelor cu caracter personal (GDPR) |
Protecția datelor cu caracter personal (GDPR)
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice SC ZEPELIN TOUR SRL - Agentia de turism ZEPELIN TOUR are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Agentia de turism ZEPELIN TOUR, prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal: numele si prenumele, sexul, data nasterii, cetatenia, semnatura, nr. telefon/fax, adresa, e-mail, date bancare, cod numeric personal, seria si numarul actului de identitate/pasaportului prin mijloace automatizate/manuale, destinate ofertarii sau furnizarii de servicii turistice.
Scopul colectării datelor il reprezinta operarea si ofertarea de pachete turistice in vederea incheierii unui contract de prestari servicii.
Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele dvs. cu caracter personal, acestea fiind necesare pentru operarea rezervarii si facturarii serviciilor turistice. Refuzul dvs. determină imposibilitatea rezervarii si platii serviciilor turistice.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator in temeiul juridic de intocmire a contractului de prestari servicii.
ZEPELIN TOUR utilizeaza datele cu caracter personal pentru: prelucrarea comenzilor turistilor in vederea ofertarii si realizarii produselor turistice in tara si in strainatate, finalizarea comenzilor, contractelor, documentelor fiscale si tuturor categoriilor de documente de calatoriei, operatiuni de plati/incasari on-line, solutionarea cererilor, intrebarilor sau reclamatiilor clientilor, contactarea clientilor (prin posta, e-mail, telefon sau alte mijloace de comunicare), inregistrarea informatiilor despre clienti in vederea oferiri politicilor de reduceri si fidelizare,transmitere datelor cu caracter personal partenerilor contractuali si altor furnizori de servicii turistice,interni si externi in scopul rezervarii si prestarii serviciilor solicitate de clienti.
Orice informatie furnizata de clientul ZEPELIN TOUR in calitate de turist, prin acordul sau exprimat prin accesarea si utilizarea site-ului si/sau semnarea contractului cu turistul, va fi considerata si va reprezenta consimtamantul sau expres ca datele sale personale sa fie folosite de ZEPELIN TOUR in conformitate cu scopurile mentionate mai jos.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de informare (art 12), la date cu caracter personal (art.13), de intervenţie asupra datelor (art 14), dreptul de opozitie (art 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) precum şi dreptul de a vă adresa justiţiei (art18).
Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la SC ZEPELIN TOUR SRL, Bucuresti, Str. Dr. Grigore Taranu 9, Sector 5 sau pe email contact@zepelintour.ro. La aceleasi date de contact ne puteti notifica si in cazul in care doriti ca datele dumneavoastra personale sa fie actualizate, corectate sau scoase din baza de date precum si sa fiti informat asupra modului de administrare a acestor date.
*Observaţie:
Orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
| | 2.Cine este Zepelin Tour? |
Zepelin Tour este o agenție de turism înființată în 2009, turoperator pentru destinațiile prezentate pe site și nu numai.
Echipa noastra este alcatuita din 6 persoane specializate in turism, cu o mare pasiune pentru calatorii. La inceputul fiecarui sezon mergem personal sa cercetam hotelurile din cele mai cautate destinatii.
Andreea - manager de agentie; specializare pentru destinatiile Turcia, Bulgaria, Dubai, destinatii exotice, vacante de lux
Corina - manager pentru ofertele City Break, Antalya, inchirieri masini
Estera - manager pentru Grecia, Turcia
Laurentiu - manager pentru Bulgaria
Narcis - manager pentru grupuri si circuite
Ionela - promovarea ofertelor
Dorim sa ne impunem in mediul de rezervari online pentru ca suntem convinsi ca acesta aduce cele mai multe avanje consumatorului de produse turistice: costuri reduse, informatii complete si obiective despre destinatii si unitati de cazare, rapiditate.
Avem contacte directe in numeroase destinatii (Austria, Albania, Bulgaria, Croatia, Grecia, Italia, Spania, Slovenia, Turcia, s.a.) iar partenerii nostri locali activeaza cu succes pe aceste piete de cel putin 15 ani.
Prin colaborarea cu mai multe sisteme de rezervare internationale, asiguram cazare in 100 de tari, peste 2800 de orase si statiuni si peste 90.000 de hoteluri.
Rezervam bilete de avion, atat pe companii de linie cat si low cost, cu taxe de rezervare minime.
Care sunt avantajele noastre?
Contacte directe cu parteneri locali pentru 90% din oferte
Rezervari cu costuri reduse
Informatii complete, descrieri si imagini
Confirmare rapida
Date de inregistrare SC ZEPELIN TOUR SRL la Registrul Comertului:
CUI RO25773656
J40/7829/14.07.2009
Sediu social: Sos Mihai Bravu nr 294, bl 6, sc C, et 4, ap 94, sect 3
Punct de lucru: Str. Dr. Grigore Taranu nr. 9, sector 5, Bucuresti
Licenta turoperator: 5505/25.06.2013
Asigurare Omniasig: Asigurare: I 26976 valabila pana pe 10.11.2017
Conturi Bancare:
Banca Transilvania
RON: RO42BTRL04301202S35315XX
EUR: RO17BTRL04304202S35315XX
Depunerile la Banca Transilvania sunt cu comision zero pentru clientii nostri.
Teleloane:
031 428 30 66
0747 011 553
0724 501 727
0722 69 34 69
E-mail: contact@zepelintour.ro
Yahoo Messenger: zepelintour
Skype: zepelintour
Orar de lucru cu publicul:
Luni - Vineri 10.00 - 18.30
Nr de telefon de urgenta: 0747 011 553
| | 3.Cum fac o rezervare? |
Exista 2 modalitati de a face o rezervare:
prin email, folosind formularul din site sau direct la adresa contact@zepelintour.ro. Va rugam nu uitati sa va lasati datele la care puteti fi contactat.
prin telefon
0770 624 781 - Laurențiu
0722 693 469 - Corina
0747 011 553 - Andreea
0724 501 727 - Estera
031 428 30 66
Orar:
L - V 10:00 – 18:30
In general, pentru o rezervare va trebui sa ne furnizati urmatoarele date:
numele dvs si numele persoanelor pentru care faceti rezervarea;
destinatia si perioada aleasa;
varsta copiilor si alocarea pe camere;
datele persoanei/persoanelor pe numele carora se emite factura (nume, prenume, CNP, nr si serie CI, adresa) sau datele societatii (daca factura se emite pe societate).
Numai pentru situatii speciale va vom solicita si alte date.
Daca doriti si asigurare medicala va vom solicita datele complete, neaparat in scris (nume, prenume, CNP, nr. si serie CI sau pasaport, adresa - pentru fiecare persoana care calatoreste).
PENTRU PLATA:
- transfer bancar
- depunere numerar in Banca Transilvania (fara comision, euro sau lei)
- cash la sediul agentie
- cu card la sediul agentiei
- autorizare offline de plata
| | 4.Care sunt avantajele unei rezervari cu Zepelin Tour? |
In general, cu totii cunoastem avantajele unei rezervari online si noi, la Zepelin Tour, dorim sa oferim sansa de a profita de ele.
Este normal sa va bucurati de:
mai mult confort si eficienta– pentru ca nu este nevoie sa va deplasati catre agentie; rezervarea si plata se poate face din confortul caminului dvs, fara a suporta orice fel de comisioane bancare;
informare obiectiva: online, aveti acces la foarte multe informatii si pareri obiective despre destinatii si hoteluri si puteti alege oferta cea mai buna, fara a fi nevoie sa vizitati mai multe agentii.
Costuri reduse – pentru ca, de obicei, tarifele si comisioanele din mediul online sunt mici.
Dar, de asemenea, stim si intelegem ca o rezervare online nu este solutia potrivita pentru toata lumea si ca serviciile personalizate ale unui agent de turism sunt de nepretuit.
Experienta persoanala, accesul la mai multe sisteme de rezervari destinate exclusiv agetiilor si cunoasterea pietei ne ajuta sa va putem da sfaturi intelepte in legatura cu ce ar trebui sa cumparati si cand ar trebui sa cumparati. Iar daca veti intampina probleme cu un hotel sau o companie aeriana, va garantam ca este mult mai usor sa va contactati agentul de turism decat sistemul de rezervari online.
Zepelin Tour nu percepe taxa de rezervare.
Zepelin Tour verifica constant tarifele in piata, pentru a ne asigura ca avem cea mai buna propunere pentru dvs.
| | 5.Cum ma asigur ca rezevarea este valabila? |
Indiferent de agentia de turism cu care decideti sa colaborati, exista cateva metode prin care va puteti asigura ca aveti o rezervare valabila:
1. Verifcati daca firma la care ati apelat este inregistrata
a. Datele de inregistrare ale fiecarui agent comercial sunt publice (le gasiti pe pagina de internet, in contract sau documente fiscale) si pot fi verificate online, pe site-ul Ministerului de Finante www.mfinante.ro (la categoria Operatori Inregistrati) sau la Registrul Comertului www.onrc.ro. (la categoria ReCom online);
b. Agetia de turism Zepelin Tour este inregistrata la Registrul Comertului cu Codul Unic de Inregistrare (CUI) 25773656 si nr de ordine J40/7892/14.07.2009. Puteti vizualiza mai jos o copie a certificatului de inregistrare fiscala.
2. Verificati daca agentia de turism detine licenta de operare
a.Conform H.G. 238/ 2001 Agenţiile de turism îşi pot desfăşura activitatea de oferire, comercializare şi vanzare a serviciilor şi a pachetelor de servicii turistice pe teritoriul Romaniei numai in baza licentei de turism emise de Ministerul Turismului. Licenta de turism se afiseaza in copie autentificata la loc vizibil în incinta agenţtei de turism şi a filialelor acesteia, pentru a da posibilitatea turistilor sa cunoasca daca agentia in cauza functioneaza legal.
b. Agetia de turism Zepelin Tour detine licenta nr. 5505 si o copie a acesteia o puteti vizualiza mai jos
3. Verificati daca agentia are polita de asigurare valida
Agentia de Turism are polita de asigurare seria I nr 26972, valida pana pe data de 09.11.2016. O copie a acesteia o puteti vizualiza mai jos.
4. Verificati daca hotelul a primit si confirmat rezervarea dvs
Pe pagina de internet a hotelului si pe voucher veti gasi numarul de telefon la care puteti contacta departamentul de rezervari al hotelului. Toti angajatii hotelurilor vorbesc cel putin o limba straina, de obicei engleza - si ii puteti ruga sa va confirme rezervarea. Trebuie sa aveti grija sa le spuneti numele si prenumele persoanelor pentru care s-a facut rezervarea, si, neaparat, numele companiei care a facut plata catre hotel (de obicei nu este numele agentiei cu care ati efectuat dvs rezervarea, ci numele unui partener; este trecuta pe voucher la categria “booked and paid by/ rezerervat si platit prin”)
Agetia de turism Zepelin Tour face rezervari numai in unitati de cazare care au datele de contact publice, afisate pe site si incurajeaza clientii sa isi reverifice rezervarile, din momentul in care acestea au fost confirmare de furnizori.
| | 6.Care sunt reducerile pe care le acorda Zepelin Tour? |
Zepelin Tour selecteaza unitatile de cazare ce poarta cu ele reduceri. Aceasta este valabila pentru rezervari tot timpul anului, cu conditia ca respectiva unitate de cazare sa aiba camere disponibile. De multe ori ofertele cu tarife reduse substantial se supun unor conditii de anulare stricte si se solicita plata integrala la rezervare.
Reduceri pentru copii.
Majoritatea unitatilor de cazare ofera gratuitate sau reducere pentru infanti (copii sub 2 ani) si copii. Acestea sunt diferite in functie de hotel, si le puteti consulta in oferta de pe site. Companiile aeriene de linie si unele companii low cost ofera reduceri pentru infanti si copii, cu conditia ca biletele achizitionate sa nu fie la tarife promotionale.
Reduceri de grup: acordam cu mare placere reduceri pentru grupuri mai mari de 18 persoane.
De asemenea, vom avea tot timpul disponibile cateva oferte! Cautati simbolurile in site!

Ofertele EARLY BOOKING: Aceste reduceri sunt oferite de hotel si se supun conditiilor hotelului. De obicei, exista o data limita de plata si, dupa aceasta data, rezervarea nu se poate modifica sau anula.
Ofertele CEL MAI MIC TARIF GARANTAT: Aceste oferte reprezinta garantia celui mai mic tarif de pe piata.
! Daca un hotel nu are acest semn in descriere , inseamna ca el se afla in oferta unui numar foarte mare de agentii si nu putem oferi garantii.
! Va asiguram ca cercetam constant piata, pentru a ne asigura ca oferim cele mai bune tarife.
Ofertele LAST MINUTE: Aceste reduceri sunt oferite de hotel sau de turoperator si se supun unor conditii foarte stricte. De obicei, apar cu 1-10 zile inainte de inceperea sejurui, au o perioada stricta de valabilitate si apar in situtia in care hotelul sau turoperatorul nu a reusit sa isi vanda toate camerele pentru perioada respectiva. Puteti beneficia de reduceri considerabile “vanand” oferte last minute, dar trebuie sa fiti mereu cu bagajele facute si gata de plecare.

Oferta BONUS SPECIAL: In fiecare luna, o alta Oferta Speciala.
In aceasta luna - BONUS PLUS DE 8 MARTIE! Reduceri pentru pachetele de 1-8 Martie!
| | 7.Cum pot profita de ofertele speciale pentru o anumita destinatie? |
Daca va intereseaza o destinatie anume, va rugam sa ne spuneti si va vom sfatui in legatura cu momentul potrivit pentru a achizitiona respectivul pachet. Pachetele de tipul CITY BREAK pentru perioade solicitate (Revelion, Rusalii, 1 Mai, 1 Decembrie) trebuie achizitionate cu mult timp inainte pentru a beneficia de cele mai bune tarife.
| | 8.Cand si cum se face plata sejurului? |
Toate detaliile despre plata va vor fi communicate o data cu confirmarea rezervarii. Toate detaliile despre plata va vor fi trecute in contractul cu turistul.
Avans: In general, se percepe un avans de 10-50%, dar exista si unitati de cazare care nu solicita avans.
Plata integrala: de obicei, cu 5-30 zile inainte de inceperea sejurului, dar exista si oferte pentru care trebuie facuta plata integrala la rezervare.
Moneda de plata: Sejurul se poate achita in LEI, EUR sau USD, in functie de moneda in care v-am comunicat oferta. Daca faceti plata in alta moneda decat cea in care v-am comunicat oferta, se percepe un comision de risc valutar de 2% din valoarea sejurului.
| | 9.In ce conditii pot anula sau modifica rezervarea? Ce este o asigurare STORNO? |
Toate detaliile despre anulari vor fi comunicate o data cu confirmarea rezervarii.
Toate detaliile despre anulari vor fi trecute in contractul cu turistul.
Pentru a evita eventualele penalizari survenite in urma anularii contractului, puteti incheia o asigurare Storno iar in cazul in care indepliniti criteriile pentru asigurare recuperati de la compania de asigurari 90% din suma achitata.
Polita de asigurare STORNO nu se poate incheia ulterior semnarii contractului, ci doar impreuna cu contractul.
Urmatoarele riscuri sunt asigurate:
• decesul asiguratului, sotului/sotiei acestuia sau a unei rude de gradul I sau II;
• imbolnavirea grava sau accidentul Asiguratului, sotului/sotiei; unei rude de gradul I sau a unei persoane care urmeaza sa-l insoteasca in calatorie;
• devastarea locuintei de domiciliu;
• primirea de catre Asigurat a unei citatii;
• concedierea Asiguratului de catre angajatorul sau;
• accident rutier care implica direct asiguratul sau autoturismul cu care acesta urmeaza sa plece in calatorie.
| | 10.Cand si cum primesc actele de calatorie? |
Documentele de calatorie, impreuna cu factura, le veti primi pe e-mail. De asemenea, le puteti ridica de la sediul nostru.
Hotelierii si transportatorii nu solicita stampila in original pe documentele de calatorie (vouchere), deci va puteti prezenta la hotel numai cu exemplarele trimise pe e-mail.
Va rugam sa verificati corectitudinea datelor inscrise la primirea documentelor.
| | 11.Ce varsta minima trebuie sa am pentru a face o rezervare? |
Varsta minima pentru a putea face o rezervare este de 18 ani.
| | 12.Documentele transmise de agentie - trebuie sa le iau cu mine in calatorie? |
Da, pentru siguranta si confortul dvs este bine sa aveti cu dvs documentele de calatorie pe care vi le vom transmite pe email.
In plus, verificati ca aveti cu dvs si documentele de identificare (CI, pasaport) si, eventual, asigurarea medicala.
Biletele de avion:
Începând cu 1 iunie 2008, transportatorii aerieni nu mai solicita biletele de hartie IATA. Acestea au fost înlocuite de biletele electronice, pe care sunt inscrise datele calatoriei dvs. Ele va sunt folositoare pentru a sti la ce ora si de pe ce aeroport decolati, dar pentru formalitatile de imbarcare va puteti prezenta in aeroport numai cu documentele de calatorie si cu codul de emitere.
Exceptie fac unele zboruri charter, pentru care companiile aeriene va solicita biletul.
Voucerul pentru Cazare:
Daca cumva ati uitat sa luati cu dvs voucherul pentru cazare, va rugam sa ne anuntati in timp util, astfel incat sa il putem trimite noi la hotel. Cele mai multe hoteluri va vor caza si fara voucher, dar nu va recomandam sa riscati. Nr de telefon de urgenta: 0747 011 553
Voucerul pentru Transfer:
Daca cumva ati uitat sa luati cu dvs voucherul pentru transfer, va rugam sa ne anuntati in timp util, astfel incat sa il putem trimite noi la compania care efectueaza transferul. Nr de telefon de urgenta: 0747 011 553
Bilete de intrare la muzee, spectacole etc.
Daca cumva ati uitat sa luati cu dvs biletele de intrare la muzee, spectacole etc., va rugam sa ne anuntati in timp util, astfel incat sa va putem trimite la hotelul la care sunteti cazat cele necesare. Nr de telefon de urgenta 0747 011 553
NU trebuie sa luati cu dvs. factura, chitanta si contractul intrucat acestea sunt documente care nu va vor fi solicitate de prestatori la destinatie.
| | 13.Calatoria cu copii: ce documente sunt necesare? |
! Copiilor sub 14 ani li se permite ieşirea din ţară numai dacă detin pasaport valabil sau sunt inscrisi in pasaportul parintilor.
! Minorilor li se permite ieşirea din ţară numai dacă sunt însoţiţi de o persoană fizică majoră.
! Minorii care nu sunt insotiti de ambii parinti trebuie sa detina înscrisuri autentificate conform legii din care să rezulte acordul ambilor părinţi sau al persoanelor responsabile de creşterea, supravegherea şi îngrijirea lor.
Multe state restricţionează călătoriile minorilor în străinătate, dacă aceştia nu sunt însoţiţi de părinţi sau de tutorii lor legali sau dacă părinţii ori turorii legali nu şi-au dat consimţământul.
În România, legislaţia aplicabilă (Legea nr. 248/2005 privind regimul liberei circulaţii a cetăţenilor români în străinătate) prevede că minorilor români li se permite ieşirea din ţară numai dacă sunt însoţiţi de o persoană fizică majoră. Copiii minori (sub 18 ani) posesori de paşapoarte individuale trebuie să prezinte la ieşirea din ţară, pentru a putea călători în străinătate, înscrisuri autentificate conform legii din care să rezulte acordul ambilor părinţi sau al persoanelor responsabile de creşterea, supravegherea şi îngrijirea lor. În situaţia în care copilul minor este înscris în paşaportul unuia dintre părinţi şi se deplasează în străinătate împreună cu acesta, părintele trebuie să prezinte la ieşirea din ţară acordul legalizat al celuilalt părinte, cu excepţia cazurilor în care părinţii sunt divorţaţi şi acesta din urmă are copilul încredinţat spre creştere şi educare prin hotărâre judecătorească, rămasă definitivă şi irevocabilă.
Pentru mai multe informaţii despre condiţiile de călătorie în străinătate ale copiilor minori, recomandăm consultarea informaţiilor oferite de Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră Române (www.politiadefrontiera.ro).
În cazul în care călătoriţi în străinătate împreună cu un copil minor, vă recomandăm următoarele:
Încheiaţi, înainte de efectuarea deplasării, o asigurare de călătorie pentru copil, care să includă acoperirea cheltuielilor medicale în caz de îmbolnăvire sau accident (inclusiv transportul în România).
Informaţi-vă despre riscurile eventuale de boli transmisibile la copii, care pot fi prezente în ţara în care călătoriţi; consultaţi un medic înainte de efectuarea deplasării şi solicitaţi toate infromaţiile privind măsurile de protecţie şi materialele medicale pe care le puteţi lua.
Nu lăsaţi copilul nesupravegheat în nici o situaţie, dar mai ales în aeroporturi sau în zone aglomerate (gări, autogări, pieţe, magazine).
Nu lăsaţi copilul în compania unor persoane necunoscute.
În cazul în care copilul merge la şcoală sau grădiniţă, informaţi-vă despre condiţiile de securitate ale incintei respective şi lăsaţi coordonatele dumneavoastră de contact personalului de îngrijire; asiguraţi-vă că regulile şcolii sau grădiniţei în privinţa preluării copiilor după program sunt foarte stricte şi nu permit preluarea copiilor de către alte persoane decât părinţii.
Dacă copilul dumneavoastră dispare sau se rătăceşte, anunţaţi imediat autorităţile locale de poliţie şi ambasada sau consulatul României.
| | 14.Ce mai trebuie sa verific inainte de a pleca in calatorie? |
Pe site-ul www.zepelintour.ro, la descrierea tarilor am notat si recomandarile de calatorie emise de Ministerului de Externe.
Aceste recomandari leputeti gasi si pe www.mae.ro
De asemenea, pe site-ul nostru, la categoria Informatii Utile, puteti vizualiza informatii despre rute auto recomandate, starea vremii s.a., iar la categoria Sfaturi de Calatorie puteti gasi sfaturi utile pentru vacanta dvs.
| | 15.La ce ora se face cazarea la hotel/ check-in-ul? |
In general cazarea se face la ora 14.00, dar exista hoteluri in care cazarea se poate face si mai tarziu. Daca veti ajunge mai devreme la destinatie si doriti sa va cazati inainte de ora standard pentru check-in, va rugam sa ne spuneti pentru a putea anunta hotelul. Serviciul este contra cost.
Respectarea orei pentru check-in duce la o relatie civilizata intre calator si hotel.
| | 16.La ce ora trebuie eliberata camera? |
In general eliberarea camerelor se face la ora 12.00, dar exista hoteluri in care eliberarea camerelor se poate face si mai devreme. Daca doriti sa plecati mai tarziu si doriti sa eliberati camera dupa ora standard pentru check-out, va rugam sa ne spuneti pentru a putea anunta hotelul. Servciul este contra cost.
Respectarea acestei ore pentru check out duce la o relatie civilizata intre calator si hotel.
Daca doriti sa plecati mai tarziu, majoritatea hotelurilor au camera pentru bagaj. In functie de hotel, acest serviciu poate fi gratuit sau contra cost.
| | 17.Ce trebuie sa fac daca sunt nemultumit de camera oferita? Cum si cand depun o reclamatie? |
Pentru orice nemultumire aveti in legatura cu camera care v-a fost oferita, va rugam sa anuntati, in primul rand, receptia sau managerul de hotel. Daca hotelul nu reuseste sa remedieze problema, va rugam sa ne contactati pe numarul de urgenta inscris pe voucher.
Daca problema nu a fost remediata si considerati ca nu va sunt oferite serviciile promise, va rugam faceti o reclamatie in scris, la receptie, si telefonic, pe numerele de urgenta, catre Zepelin Tour. Sunt valabile numai reclamatiile facute in timpul sejurului si in timp util pentru a putea fi solutionate.
Zepelin Tour va face toate demersurile necesare pentru a putea gasi solutii potrivite pentru dvs. In ultima instanta, ne rezervam dreptul de a va oferi cazare la un alt hotel, de aceeasi categorie si in acelasi tip de camera.
| | 18.Primesc asistenta la destinatie? Pe cine contactez daca intampin probleme? |
In cazul in care aveti rezervat un pachet charter sau un circuit, asistenta la destinatie este inclusa. In toate celelalte situatii, nu veti primi asistenta la destinatie.
In general, receptionerii si agentiile locale va pot pune la dispoztie toate cele necesare bunei desfasurari a vacantei dvs: excursii optionale, inchiriere de masini, transport etc.
Daca intampinati orice fel de problema, va rugam sa ne contactati pe numerele de urgenta inscrise pe voucher.
| | 19.Exista alte taxe obligatorii la destinatie? |
In functie de hotelul si destinatia aleasa, pot exista alte taxe obligatorii, dar pentru sume in general mici, de ex: taxa locala (1-3 EUR/zi), garaj/parcare (5 – 20 EUR/zi). In general, aceste taxe vor fi trecute in ofertele de pe site.
| | 20.Este obligatoriu sa imi inchei asigurare medicala? |
Asigurarea medicala nu este obligatorie pentru mai multe state cu care Romania are acorduri.
Atentie, insa! In cazul in care aveti probleme medicale pe teritoriul acestor state, veti beneficia numai de tratament medical de urgenta, toate celelalte servicii sunt contra cost si nu vor fi decontate la sosirea in tara.
Daca doriti sa fiti asigurat, aveti 2 optiuni – 1. cererea de eliberare a unui card european de sanatate sau 2. incheierea unei polite de asigurare cu o companie privata de asigurari.
Cardul European de Sanatate este eliberat la cerere, de catre Casa Nastionala de Asigurari de Sanatate. Are costuri foarte mici (in jur de 2 lei), este valabil 6 luni si este eliberat la 7 zile de la depunerea cererii. Pentru aprobare, trebuie sa aveti platita contributia catre CNAS in ultimii 5 ani. Marele lui dezavantaj este ca va sunt asigurate numai serviciile medicale prestate de un furnizor de servicii medicale acoperit de sistemul de securitate sociala potrivit legii din statul gazda.
Polita de asigurare incheiata la o companie privata va ofera, in plus fata de Cardul European, aces la toate tipurile de servicii medicale, inclusiv la serviciile medicale private.
In plus, exista si asigurari complexe pentru calatorie, care va asigura, pe langa servicii medicale si alte servicii precum: asigurarea pentru bagaje pierdute sau deteriorate, documete furate, despagubiri pentru intarzierea mijloacelor de transport, asistenta in situatia in care masina pe care o conduceti este avariata.
Recomandam incheierea unei asigurari private, deoarece:
aveti acces si la serviciile medicale private
va pot asigura si alte riscuri, specifice unei calatorii, precum pierderea bagajelor sau intarzierea zborurilor
le puteti comanda si primi online (sunt electronice)
| | 21.Merg la schi - trebuie sa inchei o asigurare speciala? |
Da! Asigurarea standard nu acopera accidentele ce survin pe partie si, in situatia in care aveti un accident, va trebui sa suportati dvs aceste cheltuieli. In cazul in care mergeti la schi se poate incheia o asigurare speciala - asigurare penru sport extrem.
| | 22.Ce este o asigurare storno? |
Asigurarea Storno/ Asigurarea pentru anularea plecarii in calatorie asigura turistul pentru situatia in care nu mai poate efectua calatoria, ca urmare a survenirii, in intervalul de la data incheierii asigurarii pana la data stabilita pentru plecarea in calatorie, a unuia din urmatoarele evenimente:
i. decesul Asiguratului, al sotului / sotiei acestuia sau al unei rude de gradul I sau II;
ii. imbolnavirea grava sau accidentul Asiguratului, sotului/sotiei acestuia, a/al unei rude de gradul I, sau a unei persoane care urmeaza sa-l insoteasca in calatorie
iii. devastarea locuintei de domiciliu a Asiguratului
iv. primirea de catre Asigurat a unei citatii
v.concedierea Asiguratului de catre angajatorul sau.
vi.Accident rutier care implica direct Asiguratul sau autoturismul cu care acesta urmeaza sa se deplaseze in calatorie, petrecut pe teritoriul Romaniei cu maxim 24 de ore inainte de efectuarea calatoriei
Mai multe detalii despre asigurarea Storno gasiti la categoria Asigurari.
| | 23.Ce asigurare trebuie sa inchei daca calatoresc cu masina proprie? |
Daca calatoriti cu masina proprie va recomandam asigurarea Tourist Car Assist. Mai multe detalii despre asigurarea pentru calatoria cu masina gasiti la categoria Asigurari.
| | 24.Cum arata: camera dubla, twin, single, tripla sau studio, apartament, etc? |
Camerele sunt definite, de obciei, de tipul si numarul de paturi pe care il detin. Fiecare hotel isi defineste insa propriile tipuri de camere asa ca, pentru a fi siguri ca primiti tipul de camera dorit, va rugam sa cititi cu atentie descrierea oferita de hotel pe situl propriu.
Camera single: camera pentru 1 persoana, cu 1 pat. In unele hoteluri, exista si camere duble in regim single, adica o camera in care exista pat dublu (sau 2 paturi unite), dar este folosita de o singura persoana.
Camera dubla: camera pentru 2 persoane, cu 2 paturi (unite sau separate);
Camera twin: camera pentru 2 persoane, cu 2 paturi separate;
Camerele twin sau duble mai spatioase, permit cazarea si pentru a treia sau a patra persoana, pe canepea, fotoliu extensibil sau pat pliant.
Camera tripla: camera pentru 3 persoane, cu 3 paturi separate (sau 1 pat dublu si 1 pat separat), o singura baie. Unele hoteluri ofera camera dubla cu pat suplimentar in loc de camera tripla.
Camera quad (quadrupla): camera pentru 4 persoane cu 2-3-4 paturi, o singura baie. Poate fi si cu 2 paturi standard si cu 2 paturi suprapuse.
Junior suite: camera pentru 2-4 persoane, formata dintr-o zona pentru dormit si living. Pot fi cazate 2 persoane in pat standard, si, in fuctie de hotel, 1-2 persoane in living (de obicei copii). Este o singura incapere, nu sunt 2 camere separate. Unele au si o chicineta.
Apartamente: apartamentele au, de obicei, unul sau mai multe dormitoare (separate), plus spatiu comun (living) si bucatarie (sau chicineta). In functie de categoria hotelului, de obicei, va exista un grup sanitar pentru fiecare două locuri (5 stele, ) sau un grup sanitar la 4 locuri (3-4 stele).
Camere intreconectate: sunt 2 camere duble standard, care comunica printr-o usa interioara.
Camere de familie: nu exista un tip anume, in functie de hotel, vi se poate oferi un apartament, junior suite, o camera quadrupla sau 2 camere interconectate.
Mezonete: sunt camere care se intind 2 etaje, cu o scara interioara. De obicei la etaj se afla dormitorul, iar jos un living cu canapea, eventual si o chicineta.
Suprafata si dotarile acestor camere difera de la tara la tara si de la hotel la hotel. In prezentarea unitatilor de cazare, veti gasi intotdeauna clasificarea pe stele a hotelurilor atribuita oficial de autoritatile locale. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.
| | 25.Ce inseamna All Inclusive, Ultra All Inclusive, demipensiune etc? |
MIC DEJUN:
Ca regula generala, micul dejun este mai putin bogat si diversificat in regiunile mai calde ale Europei, in general in tarile de la Mediterana, in timp ce, in zonele mai nordice si racoroase ale Europei veti intalni un mic dejun foarte bogat, cu toate tipurile de mancare incluse. Cateva reguli generale puteti gasi mai jos, dar, singura regula sigura este ca, micul dejun difera de la hotel la hotel si de la tara la tara.
Mic dejun continental: este un tip de mic dejun usor, bazat pe bucataria mediteraneana. Scopul lui este sa tina de foame numai pana la pranz. Contine de obicei un suc, o bautura calda (cafea, cappucino, latte, ceai), produse dulci de patiserie (croissant, briose) unt si gem. Unele restaurante ofera si gustari reci, precum sunca, salam, iaurt si cereale. In unele tari din Europa, de ex in Olanda sau in tarile din Peninsula Scandinava, veti avea la micul dejun continental si fructe, branzeturi si, eventual, oua fierte.
Mic dejun complet/ englezesc: este un tip de mic dejun complet, pentru cei care considera micul dejun cea mai importanta masa a zilei. Contine suc, o bautura calda (cafea, cappucino, latte, ceai), mai multe tipuri de cereale si lapte, oua (prajite, fierte, omleta), peste, gustari reci (sunca, salam, branzeturi), gustari calde (carnati), unt, unt de arahide, gem si marmelada, paine, produse de patiserie.
Mic dejun american: este de asemenea un mic dejun complet, foarte asemanator cu cel englezesc. Poate contine unele produse in plus (clatite) sau poate sa nu contina unele produse (peste).
Mic dejun bufet: majoritatea hotelurilor, mai ales cele mari, ofera acest tip de mic dejun. In functie de zona in care va aflati, veti avea la bufet mic dejun englezesc sau continental, sau, cel mai frecvent, o combinatei intre cele doua.
DEMIPENSIUNE
Tip de masa oferit de hotel, ce include mic dejun si masa de seara. Pentru masa de seara, de obicei, nu sunt incluse bauturile. De obicei este bufet, dar, in fuctie de categoria hotelului, locatie si sezon poate fi si cu meniu fix.
PENSIUNE COMPLETA
Tip de masa oferit de hotel, ce include cele trei mese principale ale zilei (mic dejun, pranzi si cina), dar nu include bauturile sau gustarile intre mese. De obicei este bufet, dar, in fuctie de categoria hotelului, locatie si sezon poate fi si cu meniu fix.
ALL INCLUSIVE
Tip de masa oferit in general in statiunile de litoral. Include de obicei servcii de masa si distractie in intervalul 07.00-23.00, dupa ora 23.00 serviciile fiind contra cost.
Include, pe langa cele 3 mese principale ale zilei, si gustari intre mese, racoritoare si bauturi alcoolice de productie locala si numeroase servicii (de obicei: acces la sala de fitness, acces la piscina interioara si exterioara, sezlong si umbrela la piscina, biliard, darts, volei, baschet, miniclub pentru copii).
Servicii contra cost: bauturi importate, restaurantele a la carte, serviciile din zona de SPA care necesita personal angajat (masaj, epilare, hammam), telefoane si faxuri, mini bar, toate sporturile cu combustibil, scufundari, banana, coafor, solar, jacuzzi.
In fuctie de hotel, serviciile cu plata difera.
ULTRA ALL INCLUSIVE
Ofera, in plus fata de ALL INCLUSIVE servcii de masa si distractie 24/24 si bauturi de import. Pentru ULTRA ALL INCLUSIVE veti avea si mai multe servicii incluse fata de ALL INCLUSIVE, dar aceasta difera de la hotel al hotel.
| | 26.Cum gasesc cele mai ieftine bilete la avion? |
Cum gasesc cele mai ieftine bilete la avion?
Intrucat primim constant cereri de la dumneavoastra pentru oferte oferte ieftine de avion, va prezentam cateva reguli de aur pentru achizitionarea biletului de avion.
Regula nr 1: Cumpara din timp
Cele mai ieftine bilete sunt cele cumparate din timp; rareori si numai cu foarte mult noroc veti gasi bilete de avion ieftine, daca va decideti sa le achizitionati cu 1-2 saptamani inainte de plecate.
De ce? Companiile aeriene isi pregatesc ofertele din timp. In momentul lansarii pe piata, exista un numar limitat de biletele cu cel mai mic tarif, la prima clasa tarifara (cea promotionala). Dupa ce aceste prime bilete de avion se epuizeaza, intra in vanzare cea de-a doua clasa tarifara, unde tarifele sunt deja mai mari.
Un exemplu concret - pe data de 8 octombrie 2010, compania aeriana Blue Air a lansat oferta pentru sezonul de vara 2011. In aceasta zi s-au pus in vanzare, pentru toate rutele operate de companie pentru sezonul vara 2011 (pana pe 29 octombrie 2011), bilete la cel mai mic tarif - 29.99 EUR/sens. Numarul de bilete la acest tarif este insa limitat - de ex, 5-10 bilete pentru fiecare ruta. Dupa ce aceste 5-10 bilete se vor epuiza, vor intra la vanzare biletele de la urmatoarea clasa tarifara - cea de 39.99 EUR.
Vanzarile vor continua cu cresterea tarifului pana la tariful maxim oferit de companie, de ex: 299.99 EUR/sens.
Regula nr 2: Evita perioadele cele mai solicitate!
Tariful este dictat de cerere si oferta. Evita perioadele de Revelion, Craciun, Paste, targuri de mare amploare, carnavale etc - atunci cand cererea este cea mai mare si implicit, tarifele pentru biletele de avion atnig cele mai inalte cote.
Regula nr 3: Fii flexibil! Invata sa faci compromisuri!
Daca nu esti legat de o anumita data de plecare sau sosire, ia in calcul si alte date (2-3 zile inainte sau dupa, un alt weekend etc.) sau destinatii apropiate. Tariful poate varia chiar si cu sute de euro, numai daca te decizi sa pleci peste cateva zile sau sa aterizezi pe un aeroport secundar sau chiar un alt oras si de acolo sa iti continui calatoria cu autobuzul sau trenul.
De asemenea, este bine sa fii pregatit sa faci anumite compromisuri - uneori aceasta poate insemna un zbor la ore mai putin convenabile, diastante mai mari de acoperit de la aeroport la hotel, efectuarea online a check in-ului sau calatoria cu mai putine bagaje.
Regula nr 4: Pentru companiile de linie - Sunday Rule sau minim 3 zile la destinatie!
Daca doresti sa calatoresti cu o companie de linie (nu low cost) este bine sa stii ca, in cele mai multe cazuri, cele mai mici tarife le vei avea daca vacanta ta va include minim 3 zile la destinatie sau sambata noaptea. In celelalte situatii (de ex, daca doresti sa calatoresti de luni pana miercuri) vei fi considerat tuist de business (calator de afaceri), iar tariofele vor fi ceva mai mari, Aceasta regula nu se aplica si pentru companiile low cost.
Regula nr 5: Urmareste Ofertele Speciale!
Adica aboneaza-te la newsletterul companiilor aeriene care ofera plecari catre destinatia care te intereseaza pe tine! In situatia in care vor aparea oferte speciale, trebuie sa fii primul care le vede!
Zbor placut!
| | 27. Cum verific cat de noua este aeronava cu care voi calatori? |
Probabil ca doriti sa stiti cat de noua este aeronava cu care veti zbura.
Iata pasii ce trebuie sa ii urmatie:
1. Verificati numarul de inmatriculare al aeronavei. Acesta este notat pe bilet
Aeronavele Tarom au o vechime medie de 16 ani. Multicel, as zice, dar nu mai pare asa de mult daca aruncam o privire la flota Blue Air - aproape 23 de ani.
In Europa, Austrian opereaza cu aeronave cu o vechime comparabia - 15.6 ani. Pentru British avem 13 ani, Lufthansa si KLM - 11 ani.
Surprinzator este insa ca doi operatori low cost din Romania au flota foarte tanara. Wizz Air - 3.1 ani, Ryan Air - 5.4 ani. Nu e rau, nu?
| | 28. Protecția datelor cu caracter personal (GDPR) |
Protecția datelor cu caracter personal (GDPR)
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice SC ZEPELIN TOUR SRL - Agentia de turism ZEPELIN TOUR are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Agentia de turism ZEPELIN TOUR, prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal: numele si prenumele, sexul, data nasterii, cetatenia, semnatura, nr. telefon/fax, adresa, e-mail, date bancare, cod numeric personal, seria si numarul actului de identitate/pasaportului prin mijloace automatizate/manuale, destinate ofertarii sau furnizarii de servicii turistice.
Scopul colectării datelor il reprezinta operarea si ofertarea de pachete turistice in vederea incheierii unui contract de prestari servicii.
Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele dvs. cu caracter personal, acestea fiind necesare pentru operarea rezervarii si facturarii serviciilor turistice. Refuzul dvs. determină imposibilitatea rezervarii si platii serviciilor turistice.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator in temeiul juridic de intocmire a contractului de prestari servicii.
ZEPELIN TOUR utilizeaza datele cu caracter personal pentru: prelucrarea comenzilor turistilor in vederea ofertarii si realizarii produselor turistice in tara si in strainatate, finalizarea comenzilor, contractelor, documentelor fiscale si tuturor categoriilor de documente de calatoriei, operatiuni de plati/incasari on-line, solutionarea cererilor, intrebarilor sau reclamatiilor clientilor, contactarea clientilor (prin posta, e-mail, telefon sau alte mijloace de comunicare), transmiterea datelor cu caracter personal partenerilor contractuali si altor furnizori de servicii turistice, interni si externi in scopul rezervarii si prestarii serviciilor solicitate de clienti.
Orice informatie furnizata de clientul ZEPELIN TOUR in calitate de turist, prin acordul sau exprimat prin accesarea si utilizarea site-ului si/sau semnarea contractului cu turistul, va fi considerata si va reprezenta consimtamantul sau expres ca datele sale personale sa fie folosite de ZEPELIN TOUR in conformitate cu scopurile mentionate.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de informare (art 12), la date cu caracter personal (art.13), de intervenţie asupra datelor (art 14), dreptul de opozitie (art 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) precum şi dreptul de a vă adresa justiţiei (art18).
Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la SC ZEPELIN TOUR SRL, Bucuresti, Str. Dr. Grigore Taranu 9, Sector 5 sau pe email contact@zepelintour.ro. La aceleasi date de contact ne puteti notifica si in cazul in care doriti ca datele dumneavoastra personale sa fie actualizate, corectate sau scoase din baza de date precum si sa fiti informat asupra modului de administrare a acestor date.
*Observaţie:
Orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
|
|
|